Katten , Fel ägare? Vems?

Jag var ute med några vänner, sen när jag o min kära skulle gå hem så såg vi att några snorungar höll på att kasta saker, sen såg vi att det var mot en katt, katten såg oss sen och sprang till oss, sen följde den efter heeellaa vägen hem till mig, Min kära va ju självklart as packad och skulle helt enkelt sova på gräsmattan brevid kyskogården. Katten följde efter mig hem, o sate sig utanför, jag hade inte mage att lämna den stackaren ensam, så jag gick o släppte in den, den var rädd först men jag satt med den et bra tag o gav den mat o allt, mina 2 små missibebisar fick vara instängda i tv rummet första natten med mig o jag tog in lådan o så oxå, så den stora andra nya katten fick ingen låda, vilket man fick skit för sen på morgonen :P Men de e ju inte dens fel, det var i lördags den kom hem hit, och i går kväll först började kattena vara lite nära varandra, innan va de 1000 meter o bara massa morr, nu idag springe dom tillomed runt o leker ta varandras svanser o kurra gömma o skrämmas :P  Väldigt söta=)

Fredrik vill så klart släppa ut den, men den vill inte gå ut, och jag vill inte att den ska bli illa behandlad igen, och jag vill först veta vem som äger den , och om de e en bra person, är det dom som va dumma mot den som äger den så kan dom glömma att jag släpper ifråpn mig katten., ANMÄL MIG OM DOM VILL!  man ska vara snäll mot alla djur! och katten är hur go som hellst! Och den verkar dessutom trivas väldigt bra eftersom att den inte ens vill gå ut eller skriker om de eller nått.. Den e lite försiktig av sig men när den väl tagit sitt mod så kommer den och kelar otroligt mycket! =) Känns redan som min katt, med tanke på att den verkligen följde efter mig hela vägen o väntade nästan en timme sittandes på kalla tråkiga gräsmattan... 

Lägger upp lite bilder här så om de e en bra ägare som saknar sin katt kan få veta vart den e så Hon/han
kan få den tillbaka..

Underbart trevlig och snäll katt. väldigt fin, tror att det är en pojke, inte 100


Kommentarer
Postat av: jag

visst e den då bra jävla fin :) je e kär i den oxå nu

2010-10-19 @ 02:42:29
Postat av: Jessy (:

men gud så snällt :)

2011-01-18 @ 16:57:25
URL: http://plumbob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0