Tvätt stugan

Det började med att när jag flyttade så hade jag redan väldigt mycket skit tvätt, och nu efter en vecka så var ALLA mina kläder bara skit tvätt, o det tog några dagar innan jag fick rätt nyckel till tvätt stugan, o då fanns det ingen tvätt tid fören lördag :O....  Så då tänkte jag lite smart att jag skulle smyga ner med tvätten på natten, Efter 21.00  Så i förr går tog ja min satans tvätt och gick ner, men nee då var ju elen och allting helt avstängt ;O =(  Så fick dra upp skiten igen...  Sen så gick jag ner för ett litet tag sen för att kolla om de va någon som tvättade, och det var det ju inte, så då sprang jag upp o hämtade en maskin tvätt och kastade i den o allt, sen när jag gjort det så kommer de en gubbe in i tvätt stugan, o självklart var det ju hans tvätt tid jag snodde :Z  OOOpppppSS! 

Snabbt som fan försökte jag komma på något, men de enda jag kom på va att utnyttja utsenendet ATT SPELA DUM :P  Så jag förklarde att jag verkligen inte fattade ett skit av den därtavlan man sätter nyckeln i o.s.v Haha., Efter ett tag blev han lite gladare och jag fick ta resten av hans tvätt tid, :p ;D Haha..


De va snällt av han, Men jag tror jag låter bli andras tvätt tider framöver nu :P
dgj
Men dom borde se till att tvätta när dom har tvätt tid!  ;)

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej gumman! Kul att du skaffat blogg! Nej det är nog smart att inte ta andras tider framöver ;) Hoppas du fick lite kläder rena iaf! Puss

2011-12-16 @ 13:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0