JUL-PYNTANDET!

Nu står Julgranen upp och är jätte fin! Dessvärre så tappade jag Ioannis kamera (!OBS!) under fotograferingen :/ Men det var för att HAN skrämde mig! Måste få skylla på det! Hoppas vi kan laga den jag känner mig skit dum som inte hade bandet runt armen för första gången! ! !
Maja har haft jätte kul med jul granen redan =)
Mamma fyller år idag så Grattis till älskade mor!
Vet inte vad man ska hitta på idag...
Nu börjar jag bli lite små sur på Ioannis som vägrar vakna och som är så jätte smart att han lägger sig igen en halv timme innan han ska iväg.. Hmm Ioannis!!!! Tur att han är söt =)
Sätta på musik kanske? MOHAHA :D Neee det räckte med sura miner efter att JUL grans Foten inte ville vara medgörlig... hehe.. :D
Men måste nog sätta på lite musik iaf...
Klockan är ju ändå 09:12
Usch vad less jag är på Söderfors! -.-


Hörs igen .. Nån gång.. Lr nått....

Ioannis <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0